piątek, 16 marca 2012

Paznokcie!!!:-)

Witam po raz kolejny!!!
Dziś poświecę czas na przykłady dbania o paznokcie:-) Już jakiś czas temu zauważyłam iż moje paznokcie są słabe łamią się i rozdwajają ale nic z tym nie robiłam:-) Co postanowiłam zmienić tydzień temu ale o tym za chwilkę.:-)
Każda z nas marzy o ładnych zdrowych zadbanych paznokciach i więc podam kilka sprawdzonych lub obecnie testowanych sposobach na zdrowe i mocne paznokcie:-) a uwierzcie mi że próbowałam już dużej ilości specyfików:-)
-Pierwszą zmianą jaką wprowadziłam to moczenie paznokci w ciepłej oliwie zmieszanej z cytryną ma to poprawić kondycję płytki:-)
- Za namową innej koleżanki blogerki ( nika dziękuję) piję skrzyp polny i pokrzywę:-)
- Kupiłam również odżywkę Eveline sos i mam nadzieje że i ona pomoże moim paznokciom ( dziś jest 1 dzień kuracji)
A czy któraś z was zna jakieś sprawdzone sposoby na poprawę kondycji paznokci? chętnie bym się o tym dowiedziała:-)
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!!!:-)

3 komentarze:

  1. hejo :)

    ja biore te tabletki co nika polecala na forum :)
    jak dla mnie to w ciagu 2 tyg widze mega poprawe paznokci :) twarde i białe końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dziewczyn zachwala tę odżywkę. Może i ja się skuszę :) A ile kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ceny to ja zapłaciłam około 10 zł :-)

    OdpowiedzUsuń