sobota, 28 stycznia 2012

ZASADY:
Wklej banner na swojego bloga
Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
Zaproś kolejne bloggerki
Pokaż, co ostatnio "złowiłaś" w sklepie (ciuchy lub kosmetyki)
Zostałam otagowana (Bardzo się z tego powodu cieszę) przez Nikę i jej Lilowy Zakątek:-) Koniecznie zajrzyjcie na jej blog:-)

Więc według zasad pokaże mój ostatni zakup:-) jest to lakier do paznokci kupiłam go za nie całe 5zł i jestem bardzo zadowolona:-) oto on:
A tak wyglądają pomalowane paznokietki:D wiem że mój talent do malowania jest niewielki ale i tak się pochwalę:-) nawet załapały się na zdjęcie moje ulubione pierścionki jeden to prezen urodzinynowy jeden z wyjazdu z moim Ukochanym nad morze i obrączka od Ukochanego:-)

Teraz ja taguję dziewczyny z którymi bardzo się zżyłam:-) TŻtówki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz