niedziela, 29 stycznia 2012

Kolejna notka to włosyyy:-)

Od jakiegoś czasu zostawałam zasypywana pytaniami o długość i wygląd moich włosów:-) więc postanowiłam stworzyć notkę o włosach wiadomo każda z Nas posiada inną długość, inną kondycję, kilka z Nas włosy farbuje.
Jak oceniłabym stan moich włosów:
-Otórz nie farbuję ich dopiero 7 miesięcy ale mam zamiar zejść do naturalnego koloru
-są grube
- mają dość dużą długość (według mnie)
A Wy jakie macie włosy jaka jest ich długość jesteście z Nich zadowolone??
Na zdjęciu mam czarny sweter więc trochę słabo widać ale mają długość do końca zdjęcia:-) fotka robiona przez mojego Ukochanego:*:*

3 komentarze:

  1. Niesamowita długość! Chociaż ja bym ciapnęła z 10 cm, bo końce wyglądają na zniszczone, a to bardzo psuje ogólny wygląd włosów i taka połamana końcówka potem rozdwaja się co raz wyżej. Zresztą ja sama ścięłam ostatnio do ramion, z niewiele krótszych włosów ;) Tylko ja miałam pocieniowane jeszcze i z tego zeszłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :O
    ale jestem pod wrazęniem, włosy masz meeegaśne ;)
    ja mam takie za ramię, prawie do piersi, ale zniszczone i teraz włosomaniakuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super długie włosy :)
    Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń