sobota, 29 października 2011

Żeby mieć zawsze skórę gładką, piękną i dobrze nawilżoną:-)

W tym wpisie chciałabym Wam przybliżyć balsam który użuwam. Zastrzegam że jest ich kilka ale dziś skupie się na jednym.
Otóż od jakiegoś miesiąca używam Balsamu oliwkowego z firmy Isana (produkt sieci rossman) Uważam iż balsam ten idelanie nadaje się do mojej suchej i wrażliwej skóry. Idealnie nawilża, a co za tym idzie moja skóra jest bardziej miękka,delitakta (co potwierdza mój mężczyzna) Ma on też idealny delikatny oliwkowy zapach co pozostawia skórę pachnącą i świeżą. Kolejnym bardzo dużym plusem jest konsystencja i wchłanianie się balsamu, zauważyłam iż ma on gęstą konsystencje, lecz bardzo szybko się wchłania nie posostaiwając na skórze białych śladów. Nawilża idealnie moją zawsze przesuszoną skórę i co jest kolejnym bardzo dużym plusm nie powoduje reakcji alergicznej (co bardzo często spotyka moją skórę)
 Kolejnym ogromnym plusem jest wydajność balsam ma 500ml starcza na długie stosowanie. A i cena jest odpowiednia dla niepracującej studentki:-) Polecam gorąco ten balsam!!!!
Pomimo że stosuje inne balsamy do ciała (o których opiszę kiedy indzie) ten jak narazie jest dla mnie numerem Jeden:-)

4 komentarze: