sobota, 29 października 2011

Startujemy o tym na co zawsze mamy ochotę słodycze!!:-)

Dziś postanowiłam zrobić sobie małą słodką przyjemność upiekłam ciasto!!
Nazywa się rafaello:-) przepis jest prosty łatwy i przyjemny a co najważniejsze nie może wyjść zakalec:-) Oto przepis:

Składniki:
2 tabliczki białej czekolady
2 galaretki o smaku cytrynowym
2 opakowania bitej śmietany w proszku (błyskawicznej)
200 g wiórków kokosowych
2 szklanki mleka
2 szklanki wrzącej wodu
1 paczka biszkoptów (ja dałam 2)
jak ktoś lubi to alkohol do nasączenia biszkoptów

Przygotowanie:

Rozpuścić galaretkę w 2 szklankach wrzącej wody, dodać rozdrobnioną czekoladę i mieszać aż się rozpuści następnie pozostawić do całkowitego zastygnięcie i lekkiego stężenie. w dwóch szklankach mleka ukręcić bitą śmietanę i dodawać do niej wystydzoną i lekko stężoną galaretkę z czekoladą wymieszać dodać wiórki. wylać ciasto na nasączone biszkopty i wstawiamy na 2 h do lodówki ( lepiej smakuje jak stoi całą noc) Jak ktoś woli jak ja można dodać biszkopty też na wierzch i polać polewą
smacznego

a wygląda tak:

3 komentarze: