środa, 2 listopada 2011

Tym razem dbałość o włoski:-)

Dziś wybrałam się do rossmana i zakupiłam odżywkę którą od jakiś 3 miesiący używam:-)
chciałabym sie nią pochwalić:-) jest to odżywka Garnier odżywaka z olejkiem arganowym i żurawiną do włosów zniszczonych farbowaniem (właśnie moje włosy takie są) I co zauważyłam po niej moje włosy są widocznie miękkie delikatne w dotyku a co najważniejsze zauważyłam iż mnie wypadają!!!! Jest to dla mnie ogromny plus dlatego iż od jakieś czasu borykam się z probleme wypadających włosów.
Odżywka ta koszuje w rossmanie około 7 zł na 200 ml bardzo serdecznie ją polecam.

3 komentarze:

  1. Ta seria produktów garniera jest nawet dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ze składem? Silikonowa bomba?

    OdpowiedzUsuń
  3. Po szamponie i odżywce Garnier z drożdżami piwnymi i owocem granatu średnio mam ochotę na kolejne kosmetyki tej marki, ale kto wie - może kiedyś skuszę się na odżywkę, o której piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń